آ

  • آصفی، احمدعلی اثر مداخلۀ آموزشی مهارت‌های ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]

  • آصفی، احمدعلی بهینه‌سازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 126-110]

  • آقایی، مسعود ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]

  • آقایی، نجف تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]

ا

  • احمدی، سیروس طراحی مدل بین‌المللی‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]

  • احمدی، مهرداد ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانه‌ای ورزش قهرمانی بانوان در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-128]

  • احمدی چهره برق، سیاوش تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]

  • ارشاد، اسری شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینه‌ای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]

  • اسداللهی، احسان ارتباط علّی پیاده‌سازی اخلاق حرفه‌ای و بهره‌وری سازمانی فدراسیون‌های ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]

  • اسدالهی، آمنه طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]

  • اسماعیل زاده قندهاری، محمدرضا طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]

  • اشرف گنجویی، فریده بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]

  • اقایی، نجف شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]

  • اکبری یزدی، حسین تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]

  • اکبری یزدی، حسین تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]

  • الهی، علیرضا تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]

  • امامی، فرشاد ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]

  • امامی فر، علیرضا بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]

  • امیری، اسماعیل اثر مداخلۀ آموزشی مهارت‌های ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]

ب

  • باقری، قدرت الله ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]

  • باقری، هادی تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 316-298]

  • باقریان فرح آبادی، محسن شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]

  • باقریان فرح آبادی، محسن ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]

  • باقری راغب، قدرت الله نقش الهام در تصمیم به بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]

  • باوان پور، جلیل آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکه‌ای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]

  • بای، ناصر تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]

  • بایزیدی، محمد امین تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]

  • بحرالعلوم، حسن تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیست‌محیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]

  • بدیعی نامقی، سیده فاطمه طراحی مدل پارادایمی چالش‌های تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]

  • برومند، محمدرضا شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]

  • بشیری، مهدی واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]

  • بهرام فرد، هیوا نقش الهام در تصمیم به بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]

  • بهرام فرد، هیوا ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]

  • بهره مند، محمود مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]

  • بهروزی، اشکان طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترای‌اتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]

  • بهلکه، طاهر طراحی مدل پارادایمی چالش‌های تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]

  • بهنام، محسن مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]

  • بیات، نرگس آینده‌پژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت ‌بدنی وزارت آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]

پ

  • پارسامهر، محمدرضا طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]

  • پرواز، مهدیس شناسایی و تحلیل چالش‌های استارتاپ‌ها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]

  • پورذبیح سرحمامی، خدیجه شناسایی مؤلفه‌های اقتصادی تأثیرگذار بر برون‌سپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]

  • پورسلمان، مهناز موانع مشارکت معلولان کم‌بینا و نابینای شهر قزوین در فعالیت‌های بدنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-56]

  • پیمان فر، محمد حسن تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]

  • پیمانی زاد، حسین طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]

ت

  • تابش، سعید تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]

  • تجاری، فرشاد ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]

  • ترابی، عمار ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]

  • ترک فر، احمد طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]

  • ترکفر، احمد واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سه‌شاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]

  • تقی پور جهرمی، فریده طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]

  • تیموریان، مصطفی مطالعۀ کیفی اعتیاد به ‎ورزش در بین زنان ‎ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]

ج

  • جعفری، سعید طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]

  • جعفری، سعید تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]

  • جلالی فراهانی، مجید طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکل‌دهندة جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]

  • جلالی فرهانی، مجید مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]

  • جوادی پور، محمد طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]

  • جوادی پور، محمد ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]

  • جوادی پور، محمد تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]

  • جودی، مجتبی ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]

  • جی بیکر، برادلی شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]

چ

  • چوری، علی آینده‌نگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]

  • چوری، علی تدوین الگوی جامع گردشگری فرهنگی- ورزشی استان گلستان: فستیوال بومی- سنتی اسب ترکمن [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 352-332]

ح

  • حامی، محمد شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]

  • حامی، محمد طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]

  • حسن نژاد شاندیز، احسان طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]

  • حسین پور، اسکندر توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]

  • حمیدی، محسن طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترای‌اتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]

  • حمیدی، مهرزاد طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]

  • حیدرزاده، کامبیز تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]

  • حیدری، رضا ارتباط علّی پیاده‌سازی اخلاق حرفه‌ای و بهره‌وری سازمانی فدراسیون‌های ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]

  • حیدری نژاد، صدیقه الگوی اشتغال پایدار دانش‌آموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]

خ

  • خالپور علمداردهی، یاسر طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]

  • خالدی فرد، علی الگوی اشتغال پایدار دانش‌آموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]

  • خبیری، محمد طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکل‌دهندة جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]

  • خدامرادپور، مژگان طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]

  • خدایاری، عباس بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]

  • خرسندی فرد، مجید طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]

  • خسرومنش، رحیم مطالعۀ کیفی اعتیاد به ‎ورزش در بین زنان ‎ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 201-182]

  • خطیبی، امین الگوی اشتغال پایدار دانش‌آموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]

  • خطیبی، امین طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکل‌دهندة جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]

  • خلیفه، سید نعمت تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ داده‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]

د

  • دبیر، علیرضا تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ داده‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]

  • دهقان پوری، حوریه تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیست‌محیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]

  • دوراندیش، عبدالمجید طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]

  • دوستی، مرتضی آینده‌نگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]

  • دوستی، مرتضی شناسایی مؤلفه‌های اقتصادی تأثیرگذار بر برون‌سپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]

  • دیبائی، صبا واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]

  • دیکسون، جف شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسب‌وکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]

ذ

  • ذوالفقارزاده، محمد مهدی تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]

  • ذوالفقاری، مظاهر طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]

ر

  • راسخ، نازنین طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]

  • راسخ، نازنین آینده‌پژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت ‌بدنی وزارت آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]

  • رجبی، احمد نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]

  • رحیمی، امیر نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]

  • رحیمی، قاسم مدل پیش‌بینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]

  • رستمی، علی قربان واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سه‌شاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]

  • رسولی، ماندانا تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]

  • رضایی پندری، عباس راهکارهای مقابله با بحران‌های اجتماعی-اقتصادی در باشگاه‌های فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]

  • رضوانی، نگار مدل‌سازی روابط خطی اخلاق حرفه‌ای با صلاحیت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]

  • رضوی، سید محمد حسین شناسایی مؤلفه‌های اقتصادی تأثیرگذار بر برون‌سپاری ورزش ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 55-35]

  • رضوی، سید محمدحسین آینده‌نگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]

  • رمضانی نژاد، رحیم ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]

  • رمضانی نژاد، رحیم شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]

  • رهبری، سمیه تدوین برنامه راهبردی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 184-164]

  • روزفراخ، عبدالله شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]

ز

  • زابلی، روح اله تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]

  • زارع آبندانسری، محمد شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]

  • زارعی، علی ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]

  • زارعی، علی بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]

  • زارعی، علی طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]

  • زارعیان، حسین طراحی نقشه راهبردی فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 247-232]

  • زردشتیان، شیرین تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 297-280]

  • زکی زاده، سید بهادر تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 267-251]

س

  • سجادی، سیدنصراله طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]

  • سجادی، نصرالله مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]

  • سجادیان، محمد ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]

  • سجادی هزاوه، حمید طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]

  • سروش، سجاد طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]

  • سلطان حسینی، محمد شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]

  • سلطانی، حسین‌علی تأثیر راهبرد‌های بهبود خدمات با نقش میانجی بخشش از طرف مشتری بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 167-149]

  • سلیمی، مهدی شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]

  • سلیمی، مهدی بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]

  • سنگ سفیدی، ایوب طراحی مدل تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]

  • سیدعالی نژاد، آزاده طراحی مدل بین‌المللی‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]

  • سید علی، مهدی ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]

ش

  • شاکری، احسان تجارب دانش‌آموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاه‌های ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

  • شبانی، سپیده واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]

  • شتاب بوشهری، سیده ناهید الگوی اشتغال پایدار دانش‌آموختگان علوم ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 192-177]

  • شجاعی، وحید شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]

  • شجاعی، وحید طراحی مدل توسعۀ گردشگری ورزشی (مطالعة موردی: حوزۀ قهرمانی فدراسیون کشتی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 26-1]

  • شریفیان، اسماعلیل طراحی مدل تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]

  • شریفیان، اسماعیل طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]

  • شعبانی مقدم، کیوان طراحی مدل تصمیم‌گیری اخلاقی بازیکنان فوتبال با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 201-185]

  • شهریاری، ناصر تدوین سناریوهای آینده مطلوب ورزش همگانی ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 213-193]

  • شیخ محمدی دیزجی، اکبر طراحی مدل بین‌المللی‌سازی برند باشگاه‌های لیگ برتر والیبال با رویکرد ترکیبی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 296-280]

  • شیراوند، میثم تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 298-282]

  • شیرزاد، ایمان ارائۀ مدلی جهت ارتقای اخلاق ورزشی با استفاده از کدهای اخلاقی برای مربیان ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 41-27]

ص

  • صادقی، محسن مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]

  • صادقی بروجردی، سعید شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]

  • صدیقی، شکیبا تأثیر پیشبرد فروش بر تمایل به خرید مجدد مشتریان الکترونیکی فروشگاه‌های ورزشی: با نقش میانجی افسوس پس از خرید و خرید تکانشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 316-298]

  • صفانیا، علی محمد ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]

  • صفری، امید واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سه‌شاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]

  • صیرفیان باب الدشتی، مهران مدل پیش‌بینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]

ط

  • طالب پور، مهدی ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]

  • طیبی، محسن بررسی نقش کارگزارها در نقل و انتقال بازیکنان فوتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 110-94]

ع

  • عبدالملکی، حسین طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]

  • عبدالملکی، حسین بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]

  • عبدی، کاملیا واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سه‌شاخگی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 281-268]

  • عزیزیانی، مریم شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینه‌ای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]

  • عسکریان، فریبا بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395 [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 94-80]

  • عسکریان، فریبا تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 261-249]

  • عسگری، اسرا طراحی مدل پارادایمی چالش‌های تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]

  • عظیم زاده، سید مرتضی ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]

  • عظیم زاده، سید مرتضی طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 231-214]

  • علگم، عبدالرزاق شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر فوتبال عراق [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 316-299]

  • علم، شهرام ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 18-1]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]

  • عمرانی، آزاده راهکارهای مقابله با بحران‌های اجتماعی-اقتصادی در باشگاه‌های فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]

  • عیدی، حسین شناسایی و تحلیل چالش‌های استارتاپ‌ها در حوزه کسب و کارهای ورزشی با رویکرد تحلیل مضمون [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 181-168]

غ

  • غفوری، فرزاد ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]

ف

  • فتحیان، روح الله تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 125-111]

  • فخری، فرناز بررسی الگوی مصرف ورزشی خانوار شهری و روستایی ایران طی سال های 1380 تا 1395 [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 94-80]

  • فراهانی، ابوالفضل ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]

  • فراهانی، ابوالفضل موانع مشارکت معلولان کم‌بینا و نابینای شهر قزوین در فعالیت‌های بدنی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-56]

  • فرجی، رسول واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]

  • فرزان، فرزام آینده‌نگاری در حوزه صنعت اسب و ورزش سوارکاری با رویکرد سناریو نویسی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 73-52]

  • فرهنگیان، شیلا طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]

  • فروتن، فرناز طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]

  • فلاح، زین العابدین طراحی مدل پارادایمی چالش‌های تورهای گردشگری ورزشی و ارائة راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 132-114]

  • فلاح آشنا آباد، فروغ شناسایی فرایند شکل‌گیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمان‌های ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]

ق

  • قادرخانی، محمد عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]

  • قاسمی، حمید مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزش‌های پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]

  • قاسمی، حمید آینده‌پژوهی توسعة سواد پژوهشی معلمان تربیت ‌بدنی وزارت آموزش ‌و پرورش [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 143-127]

  • قامتی، حسن عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]

  • قزلسفلو، حمیدرضا تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]

  • قزلسفلو، حمیدرضا تدوین الگوی جامع گردشگری فرهنگی- ورزشی استان گلستان: فستیوال بومی- سنتی اسب ترکمن [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 352-332]

  • قهرمان تبریزی، کوروش طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]

  • قهرمانی، سیروس طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]

ک

  • کاشف، سیدمحمد مدل‌سازی عوامل مؤثر بر بکارگیری منابع انسانی بین‌المللی در ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 371-353]

  • کاملی، فاطمه بهینه‌سازی رفتار داوطلبی در رویدادهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 126-110]

  • کردناییج، اسدالله نقش الهام در تصمیم به بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینانه در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 257-237]

  • کریمیان، جهانگیر مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]

  • کشاورز، فرشید شناسایی عوامل ارزش پیشنهادی سالمندان مجموعه‌های تفریحی ورزشی شهر تهران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 217-202]

  • کشاورز، لقمان مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزش‌های پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]

  • کشاورزترک، محمدحسن مطالعه تطبیقی وضعیت مدیریت منابع مالی ورزش‌های پارالیمپیکی ایران و کشورهای منتخب: با رویکرد جبر بولی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 264-248]

  • کشتی دار، محمد مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]

  • کشتی دار، محمد طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]

  • کشکر، سارا ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]

  • کعبى پور، سعید بهبود سامانة مدیریت اطلاعات منابع انسانی و فیزیکی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 36-19]

  • کهندل، مهدی تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 267-251]

گ

  • گنجی، فرید شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسب‌وکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]

  • گودرزی، محمود طراحی و اعتباریابی پرسشنامة عوامل شکل‌دهندة جو ورزشگاه‌های فوتبال (با رویکرد بازاریابی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 18-1]

  • گودرزی، مهدی طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترای‌اتلون در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 213-195]

  • گوهررستمی، حمیدرضا شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]

م

  • محرم زاده، مهرداد شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]

  • محمدحسن، فهیمه ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]

  • محمدی، سردار طراحی الگوی برند سازی مشترک در ورزش ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 278-262]

  • محمدی، سردار شعف مشتری؛ کلید موفقیت در کسب‌وکارهای ورزشی: یک تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 163-144]

  • محمدی، نبی اله آسیب‌شناسی فرآیند آموزش اعضای هیئت علمی تربیت بدنی در دانشگاه های آزاد اسلامی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 279-265]

  • محمودی، احمد شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینه‌ای) [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 194-175]

  • محمودیان، عابد شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 250-232]

  • مختاری دینانی، مریم مدل‌سازی روابط خطی اخلاق حرفه‌ای با صلاحیت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]

  • مرادی، آرام تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ داده‌های شهر تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 127-107]

  • مرادی، محمد شناسایی و اولویت‌بندی ذی‌نفعان کلیدی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 113-94]

  • مرادی، نجمه عوامل مؤثر در ارتقای بهداشت، ایمنی و محیط زیست در اماکن ورزشی و ارائۀ راهبردهای لازم جهت اجرای آن [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 232-219]

  • مستحفظیان، مینا مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 106-88]

  • معماری، ژاله راهکارهای مقابله با بحران‌های اجتماعی-اقتصادی در باشگاه‌های فوتبال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 341-324]

  • مقدم، وحید ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]

  • مندعلی زاده، زینب تجارب دانش‌آموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاه‌های ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

  • منوچهری نژاد، محسن طراحی مدل ساختاری تفسیری توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر سواد دیجیتالی در ادارات کل ورزش و جوانان کشور [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 148-133]

  • مهتاب، نوید طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]

  • مهرابی، قاسم مدل حکمرانی در فدراسیون های ورزشی: رویکرد حکمرانی خوب [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 18-1]

  • مهراجی، محبوبه ارائة مدل بهبود نوآوری آموزشی معلمان تربیت بدنی با استفاده از روش DEMATEL [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-233]

  • موسوی، سیدجعفر ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 332-317]

  • مولانا، یاسمین ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانه‌ای ورزش قهرمانی بانوان در ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-128]

  • میرحسینی، سید محمد علی طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 312-297]

  • میرزازاده، زهراسادات ارائه مدل نقش توسعه پایدار درتحقق اهداف کارآفرینی ورزشی ایران با تاکید بر تجربه کسب و کار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 231-214]

  • میرصفیان، حمیدرضا اثر مداخلۀ آموزشی مهارت‌های ارتباطی بر رفتارهای خودمدیریتی و مدیریت تعارض مربیان کشتی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 93-77]

  • میرکاظمی، سیده عذرا طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]

  • میری، محمدرضا نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 51-36]

ن

  • نادریان جهرمی، مسعود طراحی فرایند پرورش استراتژیست در سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 323-307]

  • نادری نسب، مهدی ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 87-70]

  • نادری نسب، مهدی طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]

  • نجفی کلوری، مقصود شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 57-37]

  • ندری، امیر ارزیابی عملکرد نهادها و سازمان‌های تربیت‌بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ترکیبی EFQM-DEA [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 306-294]

  • نظری، رسول طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]

  • نظری، رسول مدل پیش‌بینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 370-352]

  • نظریان مادوانی، عباس شناسایی فرایند شکل‌گیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمان‌های ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]

  • نظری ترشیزی، احمد ارتباط علّی پیاده‌سازی اخلاق حرفه‌ای و بهره‌وری سازمانی فدراسیون‌های ورزشی با نقش میانجی سلامت سازمانی و روابط پایدار ورزشی با جامعه [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 236-218]

  • نقوی، فروغ ساخت و اعتباریابی مقیاس تصویر برند ورزشکار ایرانی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 58-42]

  • نقی پور گیوی، بهنام شناسایی عوامل مؤثر در توسعة ورزش قهرمانی با رویکرد سنتز پژوهی: رهیافت فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 218-202]

  • نقی زاده باقی، عباس شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]

  • نوبخت، فرزاد شناسایی پیامدهای کاربرد مدیریت روابط شرکا در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 331-317]

  • نوبخت رمضانی، زهرا طراحی مدل بازاریابی ورزشی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-126]

  • نوربخش، مهوش بازی جوانمردانۀ مالی: ابزاری مؤثر برای برون‌رفت از مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال ایران [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 79-58]

  • نوروزی سید حسینی، رسول شناسایی فرایند شکل‌گیری موانع ارتقای شغلی و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر اکوسیستم کاری بانوان در سازمان‌های ورزشی ایران (رویکردی کیفی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 76-59]

  • نوروزی سید حسینی، رسول مدل‌سازی روابط خطی اخلاق حرفه‌ای با صلاحیت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کارکنان فدراسیون‌های ورزشی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 109-95]

  • نوری، محمد سیوان طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]

  • نیک آیین، زینت طراحی مدل فعالیتهای بدنی زنان جوان ایرانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 161-145]

  • نیکروان، محمد آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکه‌ای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]

  • نیکونام، امیر طراحی مدل مدیریت آشوب گونه بازاریابی در محیط توسعه ورزش قهرمانی ایران، پژوهش آمیخته [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 93-74]

و

  • وحدانی، محسن توسعه و کاربست نظریه ظرفیت های جذب در کسب و کارهای ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 293-279]

  • ولی نژاد خندان، افسانه تأثیر درک کیفیت گردشگری بر رفتار مسئولانة زیست‌محیطی گردشگران ورزشی با نقش میانجی دلبستگی به مکان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 279-258]

  • ویسی، کورش طراحی مدل توسعة صنعت گردشگری ورزشی ایران و تبیین آینده آن مبتنی بر سناریونویسی در افق ۱۴۲۰ [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 330-313]

ه

  • هنری، حبیب ارائه مدل توسعه دیپلماسی از طریق ورزش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 35-19]

  • هنری، حبیب تجارب دانش‌آموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاه‌های ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 34-19]

ی

  • یاری دارابخانی، مریم تببین الگوی گردشگری الکترونیکی ورزشی در استان کرمانشاه بر پایه نظریه داده بنیاد [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 297-280]

  • یاری قلی، بهبود واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 174-150]

  • یازرلو، محمد مهدی تأثیر شخصیت پویا بر کامیابی شغلی و رفتارهای خلاقانه معلمان تربیت‌بدنی استان گلستان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 346-331]

  • یکتایار، مظفر طراحی الگوی جامع مدیریت جانشین پروری در اداره های ورزش و جوانان با رهیافت نظریه داده بنیاد و مدل ساختاری تفسیری [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 176-162]

  • یکتایار، مظفر آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکه‌ای ورزش ایران در افق 1414 [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 351-333]